torsdag 7. august 2008

Tønsberg 4-dagers

Etter noen uker ferie fra bloggen er jeg nå tilbake og kan melde om brukbar start på Tønsberg 4-dagers for egen del. Kort oppsumering av dagens bakkesprint på 800 meter. Kristoffer Wormsen var brukbart fornøyd med egen innsats etter å ha kommet i mål på tida 1.15 og endte på en godkjent 24. plass. Janne Olsen fikk tida 1.38 og endte på 8. plass. Hans Fredrik var sånn passe fornøyd med tida 1.14(27. plass). Jeg hadde håp om en topp 20 plassering idag, men det gikk på det jevne opp bakken og jeg kom inn til en skuffende 45. plass med tida 1.16. Per Arne Holt fra Grenland vant på tida 1.04. Imorgen er det klart for fellesstart og da satser jeg på strategien at angrep er det beste forsvar. Er i bra slag og skal ihvertfall gjøre mitt beste for å være med helt der framme. Kommer med referat etter morgendagens etappe.

Ingen kommentarer: