søndag 10. august 2008

4. etappe i Tønsberg 4-dagers

Idag var det 12 km tempo som stod på programmet. Hans Fredrik ble skrevet ut fra sykehuset igår og var utrolig nok klar til start idag. Etter den trøkken han fikk igår var det utrolig imponerende at han tråkka inn til tida 16.20 og 20 plass. Så var det min tur. Løypa gikk slakt nedover de første 5-6 km og her klarte jeg å holde jen tempo. Mot slutten var det klart for 4 km med slak motbakke og jeg kjente at beina ikke var like samarbeidsvillig som tidligere denne uka, men jeg stod på til mål og fikk tida 16.41(34. plass). Denne helga har vært en stor opptur for min del med en 23. plass sammenlagt. Klar framgang både i lengre bakker og tempo noe som gir inspirasjon til videre satsning på sykkel. Må også benytte anledningen til å takke Wormsen-senior og Team Glåmdal for kjempeinnsats disse dagene. Mitt venstre kne er ikke like fornøyd etter helga og gjør at jeg må finne fram joggeskoa og trene alternativt de neste dagene.
Link til resultater:
http://www.4dagers.no/indexno.php?catID=114&catname=Resultater

Kommer til å stille på følgende ritt siste del av sesongen:
Åslendet Grand Prix, Gjøvik, 13. august
Vangsåsen opp, 14. august (usikker)
Øyern rundt, 17. august
Furnes on road, 21. august
Birkebeinerrittet, 30. august
Norgescup på Jessheim 31. august
Festningsrittet(NC), Glåmdal SK 5-7. september
Oslo Sykkelfestival, 13-14. september
KM, 19-21. september
Norgescupfinale, RaumerRytter SK, 3-5. oktober

Ingen kommentarer: