onsdag 20. august 2008

Statusrapport 20. august 2008

Først vil jeg benytte anledningen til å gratulere Kristian Myhrer med sterke plasseringer i NM bane. Siden sist har jeg deltatt på Øyern rundt hvor jeg endte på en ok 5. plass. Hadde ambisjoner om å kjempe om seieren, men måtte slippe 4 ryttere(Hovdenes, Nordskar, Kjær og Fagerli) opp bakken fra Solbergfoss og måtte etterhvert slippe meg tilbake i en gruppe på rundt 20 ryttere. Her var det to ryttere fra IF Frøy som var med på å holde tempoet oppe, men vi var sjanseløse mot gruppa foran. Veldig fornøyd med kjørestyrken jeg viste på flatene de siste 5 mila og hvordan beina og kroppen fungerte. Har stor tro på en bra avslutningen denne sesongen.

Rittplan 20. august - 5. oktober 2008

Norgescup Jessheim 30.-31. august
Festningsrittet(NC), Glåmdal SK 5-7. september
Oslo Sykkelfestival, 13-14. september
KM landevei, tempo og fellesstart 21. september
Norgescupfinale, RaumerRytter SK, 3-5. oktober

Ingen kommentarer: