søndag 10. august 2008

3. etappe i Tønsberg 4-dagers

Idag var det klart for 150 km fellesstart. I seniorklassen var det Hans Fredrik og jeg som stilte til start fra Eidsvoll. Det gikk i bra tempo fra start og Hans Fredrik kjørte aktivt for å prøve å komme avgårde i et brudd. Etter 5 mil oppstod en velt hvor en rytter fra TVK dro med seg Hans Fredrik og et par til. Jeg følte meg i bra slag idag også og gjorde flere forsøk på å kome avgårde, men uten å lykkes. På sisterunden holdt jeg meg midt i feltet og gjorde en godkjent spurt som ga meg en 25. plass. Espen Jogert vant dagens etappe foran Bergsland og Bugge. Da jeg kom i mål fikk jeg beskjed om at Hans Fredrik var kjørt til sykehuset med ambulanse. Fikk på meg noen tørre klær og kjørte bort til sykehuset for å sjekke hvordan det stod til. Da jeg kom fram var Hans Fredrik etter forholdene i bra form, med en vond skulder og noen skrubbsår, men heldigvis ingen bruddskader.

Ingen kommentarer: