søndag 14. juni 2009

Hurdalsjøen Rundt

Idag gikk starten fra Råholthallen og det var et sterkt felt som stilte på dette turrittet. Følte meg i bra slag idag og så fram til å måle krefter med de andre opp Minneåsen. Slik skulle det derimot ikke gå. Da vi kom til Hemli kjørte to syklister i hverandre rett foran meg og jeg klarte ikke å komme meg unna. Dermed gikk jeg over sykkelen og rett i asfalten. Har slitt litt med ryggen den siste uka og derfor var jeg ikke veldig fornøyd når jeg landet på ryggen. Ville ikke ta noen sjanser så kort tid foran NM og derfor sjekket jeg om ryggen var bra nok til å sykle videre. Kom meg etterhvert på sykkelen etter en kort samtale med ambulansepersonellet, men jeg var ikke klar for å tråkke maks og dermed var alt håp om en sterk plassering over. Fikk kjørt på terskel siste del av rittet og føler at kroppen fungerer bra to uker før NM. På tirsdag håper jeg at ryggen er bra nok til å kjøre en sterk tempo ved Steinsgård. Kommer med resulateter tirsdag kveld. Lars Kristian viste sterke takter opp Minneåsen idag og vil absolutt bidra til at Zoncolan vil gi Rye kamp om seieren i Trondheim-Oslo neste helg.

Ingen kommentarer: