torsdag 24. april 2008

Montèr-karusellen er igang!

Da er årets første Montèr-karusell vel gjennomført. Rittet starta ganske rolig, men etter noen kilometer var det flere bruddforsøk. Da vi kom ned til Krokfoss bru tråkka jeg til oppover bakken og fikk fort en luke på 100 meter. Etter kort tid kom Geir Lien i stor fart og jeg hang meg på. Pressa knallhardt når jeg skulle fram og ta føring og skjønte fort at det skulle jeg aldri ha gjort. Rett før toppen måtte jeg slippe hjulet til Geir og legge meg tilbake i hovedfeltet. Ble ikke noe organisert kjøring i feltet og Geir fikk fort flere minutters forsprang og vant tilslutt med rundt 5 minutter. Utrolig imponert over måten Geir Lien knuste resten av feltet på egenhånd. Hans Fredrik, Morten og Henning var aktive underveis og viste bra kjørestyrke alle sammen og det skal blir spennende å møte resten av norgeseliten i Grenland imorgen.

Ingen kommentarer: