mandag 21. april 2008

Vårsprinten i Feiring!

På søndag stod Vårsprinten i Feiring på programmet. Det hele startet med en kort fellesstart på ca. 15 km og ble avsluttet med 20 km tempo. På fellesstarten var det 8 runder på 1,8 km med en tøff stigning. Klarte å henge med de første 3 rundene men så var det slutt for min del, og jeg måtte nøye meg med å ligge i gruppe 2 de siste 5 rundene. Kom i mål på en 5. plass som jeg er brukbart fornøyd med. Pål kjørte jevnt hardt etter en runde og sprengte feltet opp bakken, men fikk det litt tungt mot slutten og endte på en godkjent 4. plass. På tempoen gikk det jevnt litt for sakte, men jeg tråkka det jeg var god for og er fornøyd med egen innsats selv om tida ikke ble all verden(29.39). Her var det Hans Fredrik som var beste Eidsvollrytter med tida 28.30.

Ingen kommentarer: