fredag 10. april 2009

Samling i Italia




Nå har vi vært i Italia siden 3. april og fått mange bra økter på sykkelen. Totalt er vi 23 ryttere fra Eidsvoll som legger grunnlaget foran årets sesong. Bildet over er tatt på vei opp mot Asiago hvor Torbjørn, Kåre og Johan tar en velfortjent pause før turen fortsetter videre oppover fjellene. Johan fortsetter å imponere oppover de bratte bakkene og slipper ikke bakhjulet mitt selv om jeg tråkker til litt ekstra. Været har vært fantastisk under hele oppholdet med sol og rundt 23 grader hver eneste dag. Blir nok litt overgang når jeg kommer tilbake til Norge på tirsdag med temperaturer rundt 10 grader, men nå blir det snart sommer hjemme også. Pål virker å være i bra slag om dagen etter de rapportene jeg har fått fra Hamar. Ser at Henning trener bra om dagen og håper han stiller til start på Eidsvollrittet. Hans Fredrik har hatt litt trøbbel i oppkjøringa, men kommer nok sterkt utover sesongen.
Programmet for første del av sesongen

Vårsprinten, Feiring 19. april
UCK-karusellen, 22. april
NC Grenland, 25.-27. april
NC Eidsvoll, 1.-3. mai (her satser jeg på å være i bra form på hjemmebane)

Ingen kommentarer: