mandag 20. oktober 2008

Sesongen 2009

Da er jeg snart tilbake på sykkelsetet. På onsdag er det klart for min første økt på sykkelen i Stangehallen. Har til nå brukt mange timer på skøytebanen for å koble av fra sykkel og det har vært viktig for å bli sulten nok foran en ny sesong. Har gått litt rykter om mulig comeback på skøytebanen, men det blir det definitivt ikke. Jeg har bestemt meg for å trene med fokus på kommende sykkelsesong og da kan jeg ikke kombinere dette med løp på skøyter. Kommer til å trene variert fram til 1. november. Fra 1. november skal jeg i samarbeid med Pål sette opp treningsprogram for sesongoppkjøringa. Har gjort meg mange erfaringer etter sesongen og skal bruke disse for å gjøre ting bedre foran kommende sesong. Kommer til å øke treningstida med rundt 2 timer pr. uke slik at jeg ligger jevnt over 10 timer.

Ingen kommentarer: