torsdag 20. mars 2008

Siste nytt fra Italia!


Her kommer jeg omsider på toppen av Cornedo. Må sende en stor takk til Joar Martinsen som lånte bort reservesykkelen sin da min ikke var iorden denne dagen.

Hans Fredrik, Pål og Johan tar en kort pause under dagens langtur for å nyte utsikten.

Etter dagens 7 timers tur som igjen inneholdt en rekke kjente stigninger begynner kroppen og beina og bli både sliten og mør. Sammen med Joar Martinsen, Johan Høgseth, Hans Fredrik og Pål har det blitt mange innholdsrike og mektige sykkelopplevelser. Joar har alltid løypa klar før vi setter igang og har en utrolig oversikt over de forskjellige toppene og veiene rundt omkring her i Italia. Det Joar ikke veit er det ikke verdt å vite om de forskjellige rutene som er aktuelle her i området. Johan Høgseth kjenner sikkert mange fra før og han har imponert stort her nede ved å være med Hans Fredrik, Pål og meg uten problemer på våre langturer. Stiller meg 100 prosent bak det Hans Fredrik skriver i sin blogg om Johan(LINK) Han er en sykkelrytter helt utenom det vanlige som aldri slutter å imponere.
Dagens langtur ble en utrolig naturopplevelse og en slitsom arbeidsøkt på drøyt 7 timer. Nå ser jeg fram til hviledag imorgen som skal komme godt med.

Ingen kommentarer: