søndag 23. mars 2008

4 grader og regn

Dette bildet ble ikke tatt idag, men er fra en tidligere tur til Asiago.

Når jeg våknet opp idag og sjekka været kunne jeg konstatere overskyet vær og rundt 4 grader i lufta. Slikt vær er ikke noe problem når man har varme klær fra Craft og derfor satt vi på sykkelen en drøy time seinere. Litt tynnere i rekkene idag, men vi var totalt 5 ryttere som satt kursen mot Arsiero. Kunne se mange mørke skyer over oss i starten og etter 10 minutt ble slusene åpnet og temperaturen på 4 grader kombinert med skikkelig regnvær resulterte i en kald opplevelse. Målet idag var 2 timers sykkeltur og jeg tenkte med meg selv at det skulle jeg alltids komme igjennom med helsa i behold. Etter 25 minutt bestemte vi oss for å vende tilbake til hotellet da været ikke viste synlig tegn på bedring. Resultatet ble en rolig og kald tur på 45 minutt som var helt greit idag. Sender syklene hjem med Kristoffer idag og satser på en løpetur imorgen før avreise kl. 11. Må si meg veldig godt fornøyd med utbytte av denne samlinga. Har fått lagt ned all den treninga jeg hadde planlagt på forhånd og kjenner at kroppen henter seg inn etter de harde øktene.
Vurderer å stille til start på Kløfta GP på lørdag hvis det er bare veier innen den tid. Ellers blir første rittet denne sesongen Vårsprinten i Feiring 20 april.

Ingen kommentarer: